Evenimente

Evenimente

Nunți, botezuri și evenimente private

Experienta în organizarea nunților și evenimentelor private este asigurarea că veti primi cele mai bune sfaturi în realizarea meniului pentru evenimentul dumneavoastră. Împreuna putem alege meniul perfect de la primul aperitiv, pana la cel mai delicios desert!

Evenimente private

Indiferent de tipul evenimentului dorit – nuntă, botez, aniversare, petrecere privată sau petrecere de firmă, conferinţe, seminarii, întâlniri de afaceri, lansări de produse şi evenimente mondene – echipa noastră vă garantează un eveniment de calitate cu multă eleganţă şi stil.

Consultanță pentru evenimente

Pentru a vă crea un eveniment de neuitat, vă oferim consultanţă în alegerea meniurilor, totul în funcţie de tipul evenimentului, de numărul de persoane şi cel mai important, în funcţie de bugetul dumneavoastră. Vă garantăm respectarea tuturor cerinţelor de la începutul până la sfârşitul evenimentului, toate datorită managementului de calitate, a seriozităţii, a profesionalismului şi a transparenţei de care echipa noastră a dat şi dă dovadă.

Facilități

Ca şi scurtă prezentare Rogge Ballroom vă pune la dispoziţie cea mai spectaculoasă sală de evenimente din Reşita. Este situată în centrul oraşului, în incinta Hotelului Rogge, oferind servicii de cea mai bună calitate. Momentele care merită sărbătorite, merită sărbătorite bine, iar Rogge Ballroom îţi oferă un cadru spectaculos pentru a-ţi înrăma povestea.

  • capacitate de 400 de locuri,
  • parcare privată,
  • covor roşu la intrare,
  • reprezentant al locaţiei pe toată durata evenimentului,
  • bucătărie proprie cu personal experimentat,
  • tavă întâmpinare cu prosecco, pâine şi sare,
  • prosecco întâmpinare,
  • mise en place complet: tacâmuri, veselă, feţe de masă, numere de masă, meniuri, şerveţele,
  • servire ireproşabilă,
  • decor floral disponibil pe două culori,
  • şervete de pânză disponibil pe două culori,
  • mobilier terasă,
  • mobilier candy-bar,
  • pachet de lumini ambientale,
  • foto corner,
  • climatizare sală,
  • video-proiector,
  • happy room,
  • consultanţă în vederea planificării evenimentului,
  • degustare meniu pentru 2 persoane,
  • meniuri ajustabile,
  • ambianţă de lux,
  • oglinzi pentru mese,
  • personal pentru curăţenie sală şi toalete pe toată durata evenimentului.

Meniuri

Considerăm că meniurile de masă sunt un element extrem de important de aceea vă propunem diverse variante pentru invitați, copii și persoanele cu regim alimentar special.
Compunerea meniului trebuie să creeze armonie între gusturi, texturi, culori, forme, să spună “povestea” până la sfârşit. Vă invităm să începem călătoria împreună, să facem primii paşi pe tărâmul aromelor şi al preparatelor de excepţie.

Am conceput peste 40 de piese pentru gustare, toate aceste piese fiind atent selecţionate şi bine lucrate pentru a satisface toate gusturile.
Din meniu nu are cum să lipsească starterul cald unde puteţi opta între supă de pasăre cu tăiţei, ciorbă de văcuţă cu ardei şi smântână, ciorbă rădăuţeana, o gamă variată de peşte însoţit de garnitură corespunzătoare.

Preparatul de trecere constă în sărmăluţe în foi de varză murată servite cu bacon crocant pe un pat de mămăliguţă la care adăugăm ardei iute şi smântână.

Felul principal este ultimul servit din seria preparatelor alese, este cel care trebuie să încheie în mod excepţional un eveniment deosebit. Acesta este menit a sublinia preocuparea ca oaspeţii să se delecteze cu un preparat special şi bine executat.

Vă punem la dispoziţie şi meniuri special concepute pentru copii.

Pentru cei cu regim alimentar special (vegan, vegetarian, ovo-lacto cu-fara peşte, meniuri speciale fără gluten, etc) dispunem de o gamă variată de preparate.

SUS